.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه های ديدار پرسپوليس ـ الشباب

در بين دو نيمه‌ي بازي تيم‌هاي پرسپوليس و الشباب چندين درگيري اتفاق افتاد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، پس از پايان بازي در نيمه‌ي نخست، احمدرضا عابدزاده به سمت بازيكنان اين تيم رفت و به برخي بازيكنان از جمله خيرخواه به شدت اعتراض كرد. هم‌چنين هدايتي رييس هيات مديره‌ي باشگاه نيز براي صحبت با بازيكنان به رختكن پرسپوليس رفت.

در اين بين درگيري‌هايي ميان تماشاگران رخ داد كه حتي برخي از آنها به ضرب و شتم يكديگر پرداختند.هم‌چنين يك تصويربردار و يك عكاس نيز در كنار زمين با يكديگر درگير شده و همديگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شرايط ورزشگاه در آغاز نيمه‌ي دوم و با وجود گلزني تيم فوتبال پرسپوليس هم‌چنان ملتهب است و حتي پس از گل محسن خليلي هم تماشاگران خواهان كناره‌گيري عباس انصاري‌فرد هستند.

نيروهاي ويژه‌ي امنيتي در مقابل سكوهاي تماشاگران مستقر شده‌اند. مهدي تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال، عزيزمحمدي رييس سازمان ليگ، حميد استيلي و علي‌اكبر استاداسدي به همراه اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس از نزديك اين بازي را در ورزشگاه آزادي نظاره مي‌كنند.

تماشاگران در آغاز نيمه‌ي دوم با تشويق‌هاي خود خواهان حضور نيكبخت در زمين بازي بودند و در زمان حضور اين بازيكن در زمين به شدت او را تشويق كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.